zaterdag 4 september 2010

Een rustig dagje

Vandaag is er niet echt iets speciaals gebeurd, maar de dag was toch weer gevuld. Toen we deze ochtend opstonden had Valeska kleedjes klaar voor morgen op de voetbal :) spannend! Ronald moet voetballen en wij gaan kijken. Ik moet ook mee het veld op, een beetje raar want ik snap voorlopig nog steeds niet goed wat ik moet doen! gewoon mooi lachen zeggen ze de hele tijd.. We zien wel.

Tegen de middag vertaalden we nog wat woordjes die we nodig hebben op onze stage maandag. Daarna deden we een dutje en rond drie uur gingen we om boodschappen. We hadden schoenen nodig voor onder het kleedje, eten en kleren voor Valeska. Zij werkt namelijk op de galapagoseilanden en vertrekt volgende week zondag weer naar daar. Ze is telkens voor 2.5 - 3 maand weg, ook geen gewone job dus!

we kwamen pas thuis rond zeven uur en nu kijken we naar de film 'the switch', Engels maar met Spaanse ondertiteling, goed voor onze taalvaardigheid :) We zijn allebei weer moe en hopelijk kunnen we deze nacht eens volledig doorslapen tot de ochtend. Rond Twee-drie uur worden we altijd wakker gemaakt door hels kabaal op straat. Honden, maar vooral weer die toeterende auto's, alarmen, ... Een minpuntje dus, maar ik voel dat het ons vanavond wel eens gaat lukken :) ik hou de moed erin!

hasta mañana!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten